اخبار و مقالات صنعتی

بررسی جدیدترین شیوه های موفقیت در صنعت ایران

اخبار و مقالات صنعتی

بررسی جدیدترین شیوه های موفقیت در صنعت ایران

معرفی انواع پوشاک تبلیغاتی برای تابستان

 هدایای معمولاً کالاهای قیمت مناسبی هستند که شرکت‌ها برای جلب توجه مشتریان جدید احتمالی یا نگه داشتن مشتریان قدیمی آن‌ها را هدیه می دهند. یکی از راه‌های اثر گذاری تبلیغات این است که مخاطب شما بتواند هدیه را لمس کرده و در دست بگیرد؛ این کار باعث خواهد شد حس بهتری از تبلیغات شما پیدا کند؛ در نتیجه به جای استفاده از روش‌های نوین تبلیغات مانند تبلیغات فضای مجازی می‌توانید کمپینی برای هدایای تبلیغاتی خود برگزار کرده تا ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید.

علاوه بر بحث تبلیغات، با کمک هدایای تبلیغاتی می‌توان ایده پشت کسب و کار را به صورت نمادین نشان داد به طور مثال می‌توان از یک صندوق پول برای تبلیغات بانک یا یک چتر برای یک شرکت بیمه استفاده کرد؛ این مورد باعث می‌شود ایده برای مشتری قابل درک شده و ارتباط بهتری با کسب و کار شما داشته باشد. زمانی که انتخاب کردید از هدیه تبلیغاتی برای معرفی بیشتر برند استفاده کنید، یک چالش بزرگ سر راه شما قرار خواهد گرفت و آن چیزی نیست جز انتخاب یک هدیه مناسب. شما باید هدیه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر کاربردی بودن، کیفیت بالایی هم داشته باشد تا مشتریان بتوانند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایند.

بیشتو بخوانید:

https://behkad.tvu.ac.ir/post.php?p=MTMy

هدایای تبلیغاتی چگونه بر پیشرفت کسب و کار تاثیر می گذارد؟

 با افزایش رقابت در تمامی زمینه‌های شغلی، هر برندی که به دنبال پیشرفت بیشتر است باید از روش‌های تبلیغاتی نوین استفاده کند تا بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خدمات خود جذب نماید. روش‌های نوین تبلیغات مانند تبلیغات فضای مجازی دارای مزایا و معایب خاص خود است اما آیا می‌تواند جا اقلام تبلیغاتی را بگیرد؟ در این مقاله به دلایلی خواهیم پرداخت که به شما نشان می‌دهند چرا یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد.

چند دلیل برای اینکه شرکت شما باید از اقلام تبلیغاتی استفاده کند

امروزه پیوستن مشتریان جدید به یک شرکت به دلیل پیشنهادات زیاد و رقابت بالا، دشوار بوده و تنوع برندهای مختلف سبب شده جذب افراد جدید و نگهداری مشتریان قدیمی سخت‌تر از گذشته باشد. ما دائماً توسط پوسترها، آگهی‌ها و تبلیغات در رادیو یا تلویزیون احاطه شده‌ایم. اما آیا واقعاً این همه تبلیغات منطقی است؟ بله، تبلیغات برای متمایز ساختن شرکت شما ضروری است. برای اینکه بتوانید مشتریان خود را حفظ کرده و تعداد آن‌ها را گسترش دهید، داشتن روش‌های نوآورانه در تبلیغات ضروری است. شرکت‌ها به طرق مختلف از رسانه‌های تبلیغاتی به درستی استفاده کرده و تأثیر مثبتی بر افکار مشتریان خود می‌گذارند؛ این دقیقاً همان چیزی است که برای ماندگاری یک شرکت مهم است.

با توجه به تنوع بالای روش‌های تبلیغاتی شاید سوال ایجاد شود که چرا باید یک هدیه را برای تبلیغات خود برگزینیم؟ چرا از روش‌های دیگر تبلیغاتی استفاده نکنیم؟ دلایل زیر را مطالعه کرده تا متوجه فواید هدایای تبلیغاتی شوید.

هدایای تبلیغاتی

  • هدایای تبلیغاتی اثر تبلیغاتی ماندگاری دارند و به همین دلیل به طور مرتب مورد استفاده قرار گرفته و همیشه نام برند شما را در ذهن مشتریان یادآوری می‌کنند. اگر شما به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی با کیفیتی ارائه دهید برای مدت زمان طولانی از آن هدیه استفاده کرده و هر زمان که آن را ببیند، نام شما را که به نوعی چاپ مانند فلت بد بر روی آن حک شده است نیز بخاطر خواهد آورد. این در حالی است که تبلیغاتی مانند تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی عمری یک ماهه داشته و پس از آن به اتمام می‌رسد.
  • برای ارائه هدایای تبلیغاتی می‌توان خلاقیت به خرج داده و به جای محصولات عادی، یک کالا با طراحی و کاربرد خاص به مشتریان ارائه دهید. برخلاف تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی که فقط شنیده یا دیده می‌شوند، هدایای تبلیغاتی را می‌توان از لحاظ طرح و کارکرد برای شرکت شما سفارشی کرد.
مطالعه متن کامل:

معرفی اتصالات پنوماتیک

 معرفی اتصالات پنوماتیک پر مصرف

اتصالات پنوماتیکی ارتباط بین لوله‌ها، شیلنگ‌ها و سایر اجزای یک سیستم پنوماتیک را فراهم می‌سازند. اتصالات پنوماتیک دارای مهر و موم محکم تری بوده و نیاز به فشار کمتری نسبت به اتصالات هیدرولیک دارند. اتصالات پنوماتیک علاوه بر اتصال قطعات سیستم پنوماتیک و توقف جریان پورت‌های بلااستفاده، برای کنترل فشار جریان هوا و جریان جهت دار نیز استفاده می‌شوند.

انواع اتصالات پنوماتیک کدامند؟

همانطور که اشاره شد اتصالات پنوماتیک، برای اتصال بخش‌های مختلف یک سیستم پنوماتیک به کار رفته و نقش مهمی را در سیستم ایفا می‌کنند. اتصالات پنوماتیک به قطعاتی نظیر لوله، شیلنگ پنوماتیک، پیپ و … گفته می‌شود که استفاده از آن‌ها باعث کارکرد صحیح سیستم پنوماتیک خواهد شد. سیستم پنوماتیک مانند هر سیستم دیگری از اجزای مختلفی ساخته شده و برای این بخش‌ها باید قطعاتی وجود داشته باشد تا آن‌ها را به یکدیگر متصل کند. بدون اتصالات پنوماتیک نمی‌توان یک سیستم داشت و برای طراحی و پیاده سازی صحیح پنوماتیک، به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. اتصالات پنوماتیک از متریال‌هایی نظیر آهن، لایه کروم و برنجی، آلومینیوم، پلاستیک و پلیمر ساخته می‌شود که شرایط استفاده از هر کدام با دیگری متفاوت است.

read more

چرا بر روی فیروزه رگه وجود دارد؟

از جمله سنگ‌های محبوب بین ایرانیان و مردم سراسر دنیا، سنگ فیروزه است که از آن برای تزئین انواع جواهرات کمک می‌گیرند. تاریخ استفاده از سنگ فیروزه در ایران به پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد زیرا کتیبه‌های کاخ داریوش نشان می‌دهد که سنگ فیروزه در آن دوران به عنوان سنگ قیمتی استفاده می‌شده و پادشاهان هخامنشی بزرگ دوران مانند کوروش و داریوش این سنگ را به سایر حاکمان هدیه می‌دادند. در مصر باستان هم از سنگ فیروزه برای تزئین وسایل پادشاه و افراد نزدیک وی استفاده می‌شد و محبوبیت زیادی بین اشراف زاده‌ها داشت.
در زمان های قدیم بر این باور بودند که سنگ فیروزه برای سردرد، ناراحتی چشم، تب و نیش حشرات اثر شفابخش داشته و می‌توان برای درمان آن‌ها از سنگ فیروزه یا پودر آن استفاده کرد. همچنین مردم این اعتقاد را داشتند که فیروزه دارای قدرت ماوراء طبیعی بوده و اثر آرام بخشی بر قلب انسان دارد. به طور کلی در طول تاریخ چیزهای زیادی به فیروزه به دلیل رنگ دلربا آن نسبت داده شده است؛ به عنوان مثال برخی این باور را داشتند که مردی که انگشتر فیروزه مردانه می‌پوشد، از اسب نخواهد افتاد و در جنگ هم آسیب نمی‌بیند. در هر صورت فیروزه به دلیل رنگ آبی و خواص منحصربفرد همیشه سنگی به شمار می‌‌رفته که تاثیر مثبتی بر روحیه دارد و امروزه می‌دانیم که این موضوع صحت دارد و فیروزه می‌تواند باعث افزایش اعتمادبنفس افراد شود.

شیلنگ آبنما فنر دار چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟



یکی از کاربردترین شیلنگ‌ها در صنایع مختلف، شیلنگ آبنما فنر دار است که از پی‌وی‌سی ساخته شده و برای بالا بردن مقاومت آن از رشته‌های فولادی کمک گرفته‌اند. این شیلنگ در برابر دمای منفی ۵ تا مثبت ۶۰ از خود مقاومت نشان داده و بسیار انعطاف پذیر است. علاوه بر آن مواد تشکیل دهنده این شیلنگ سبب شده که شفاف باشد تا بتوان در صورت بلوکه شدن سیال جاری در شیلنگ، متوجه محل دقیق آن شد.

ویژگی‌های شیلنگ آبنما فنر دار

همانطور که اشاره شد این شیلنگ از جنس PVC ساخته شده و همین متریال سبب می‌شود انعطاف پذیری بالایی باشد.

شیلنگ آبنما فنر دار به لطف رشته مفتول فولادی گالوانیزه، خاصیت ارتجاعی بالایی دارد.

تحمل دمای این شیلنگ به نسبت سایر شینگ‌ها بیشتر بوده و همین موضوع سبب می‌شود در انواع صنایع بتوان آن را به کار برد؛ حتی اگر تغییرات دمایی زیادی دارد.

لایه داخلی شیلنگ آبنما فنر دار کاملا صاف بوده و این صاف بودن باعث می‌شود انتقال مواد ریز، پودر شده یا انتقال نفت و گاز بدون هیچ مشکلی انجام گیرد و هیچ گرفتگی داخل شیلنگ ایجاد نشود. صاف نبودن سطح داخلی یک مزیت دیگر هم دارد و آن عدم رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌هاست زیرا هیچ محلی برای تجمع این مواد وجود نداشته و سیال داخل شیلنگ با سرعت عبور می‌کند.

با توجه به اینکه شیلنگ آبنما فنر دار شفاف است، تمام لحظات انتقال قابل مشاهده بوده و هر گونه گرفتگی در مسیر قابل مشاهده است. این شفافیت به شما کمک خواهد کرد در کمترین زمان ممکن، گرفتگی‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را رفع سازید.

این شیلنگ به گونه‌ای ساخته شده که در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم باشد، در نتیجه یک انتخاب عالی برای آزمایشگاه‌های صنعتی خواهد بود.

مقاومت بالای شیلنگ آبنما فنر دار در مقابل شیلنگ آب معمولی اجازه نمی‌دهد هیچ عامل خارجی اجازه آسیب زدن به شیلنگ را داشته باشد و لایه فولادی در برابر انواع پارگی و ضربه از شیلنگ محافظت خواهد کرد.

از این شیلنگ می‌توان برای انواع شرایط آب و هوایی استفاده کرد. از آنجایی‌که شیلنگ آبنما فنر دار مقاومت بالایی در برابر همه چیز از خود نشان می‌دهد، می‌توان در انواع مناطق سرد و گرم از آن استفاده کرد بدون آنکه نگران خرابی شیلنگ شد.

شیلنگ آبنما فنر دار سبک و انعطاف پذیر بوده و در عین حال نصب آن بسیار آسان است.

این محصول قیمت مناسبی دارد. با توجه به ویژگی‌های بی شمار این شیلنگ، قیمت خرید آن بسیار مناسب بوده و به راحتی در دسترس است. مقاومت بالای شیلنگ آبنما فنر دار باعث طولانی تر شدن عمر سیستم شده و در بازه‌های زمانی کوتاه نیازی به تعمیر با تعویض آن پیدا نخواهید کرد که این خود باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌گردد.

مطالعه مقاله کامل:
https://www.fa3tfood.com/16117/%d8%b4%db%8c%d9%84%d9%86%da%af-%d8%a2%d8%a8%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%81%d9%86%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c.html