اخبار و مقالات صنعتی

بررسی جدیدترین شیوه های موفقیت در صنعت ایران

اخبار و مقالات صنعتی

بررسی جدیدترین شیوه های موفقیت در صنعت ایران

7 اصل در انتخاب هدیه تبلیغاتی

برای انتخاب هدیه تبلیغاتی باید 7 اصل را بدانید

هدایای تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برای رویدادهای تبلیغاتی برخوردارند. هدایای تبلیغاتی انتخاب شده در تبلیغ با توجه به مخاطبان و عوامل مختلف متفاوت خواهد بود.
از نظر هدایای تبلیغاتی، محصولات تبلیغاتی مختلفی در بازار وجود دارد. به نظر شما در این تعداد هدایا ، چه نوع هدایای تبلیغاتی باید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خوب انتخاب شود؟ گاهی اوقات چیز وحشتناک این است که میزان ترافیک کمتری وجود دارد و نکته وحشتناک این است که شما در یک سری هدایای تبلیغاتی رنگارنگ گم می شوید. گاهی اوقات خریدار با به اصطلاح هدیه زیبا گیج می شد ، یک هدیه فانتزی بی فایده می خرید ، اگرچه در نگاه اول احساس خوبی داشت ، اما چرخید ، جعبه هدیه به گوشه ای پرتاب شد ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد. انتخاب هدایای تبلیغاتی ، اگرچه باید قیمت آن را نیز در نظر بگیریم ، اما به طور کلی ، هنوز هم باید از اصول زیر پیروی کنیم.


1_ اصل عملی بودن

عملی بودن یا نبودن هدیه تبلیغاتی به رضایت مصرف کنندگان بستگی دارد. به طور کلی ، هدایای ارزش عملی برای مصرف کنندگان عملی است. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان تمایل به خرید تلفن همراه دارند ، بنابراین هدایای تبلیغاتی می توانند انتخاب گوشی، باتری، فلش تبلیغاتی و سایر وسایل را انتخاب کنند. مصرف کنندگانی که مایل به خرید لوازم خانگی هستند می توانند لوازم آشپزخانه و غیره را بدهند. به این ترتیب ، مصرف کنندگان بهتر می توانند عملی بودن هدایای تبلیغاتی را درک کنند.

2_ اصل ادراک ارزش

اصل حس ارزش باید به درستی درک شود. حس ارزشمندی هدیه برای جذب مشتری و رسیدن به نقش واقعی تبلیغات بسیار کم است. احساس ارزش بالا ، هزینه مصرف را افزایش می دهد ، اما همچنین باعث می شود مصرف کنندگان سوال کنند.

3_ احساسات خوب

هدیه های احساسی خوب معمولاً هدیه های مفید هستند. حجم هدیه های عمومی ایجاد بار غیرضروری آسان نیست. این محصولات تبلیغاتی احساسی را انتخاب کنید ، به طوری که مصرف کنندگان احساس کنند این شرکت مشتریان را در همه جا در نظر گرفته و تأثیر خوبی بر مصرف کنندگان می گذارد. از این رو انتخاب خودکار تبلیغاتی یک انتخاب هوشمندانه است

4_ اصل اصالت و تازگی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و بدیع همیشه می توانند توجه مشتری را به خود جلب کنند. هنگام انتخاب این هدایای تبلیغاتی ، باید خلاقیت محصولات را درک کنیم و تمایل مصرف کنندگان را برای خرید بسیج کنیم.

5_اصل کیفیت

اصل کیفیت به طور کلی باعث می شود اکثر مصرف کنندگان موافق و مورد علاقه آنها باشند. اینگونه محصولات تبلیغاتی باید از انتخاب محصولات جعلی و حقیر پرهیز کنند ، زیرا این محصولات تبلیغاتی مستقیماً به تصویر شرکتها در قلب مصرف کنندگان لطمه می زند و در نهایت منجر به کاهش ارزش نام تجاری شرکتها می شود. به عنوان مثال ، محصولات Amway معمولاً محصولی با کیفیت نام تجاری را انتخاب می کنند که بتواند بیشترین مشتری را به خود جلب کند ، بنابراین رضایت خاصی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند و می تواند مفهوم نام تجاری را به طور کامل و دقیق نشان دهد.

6_ اصل فصلی

اصل فصلی توجه به تغییرات فصلی هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی است. محصولات تبلیغاتی متناسب با فصلی می توانند جذابیت حسی را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند. در غیر این صورت ، مصرف کنندگان از محصولات تبلیغاتی خسته خواهند شد و این هدایا را به عنوان محصولات زائد در نظر می گیرند.

7_ اصل تکرار

فقط وقتی مصرف کنندگان اغلب شاهد محصولات تبلیغاتی و کلمات تبلیغاتی باشند ، می توانند دائماً برداشت خود را تعمیق کنند. بنابراین ، هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی ، باید به نحوه استفاده مصرف کنندگان از آنها توجه شود. هرچه دفعات استفاده یا تماس بیشتر باشد ، اثر تکرار بیشتر خواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با هدایای تبلیغاتی و روش های آن به آفر گیفت مراجعه کنید.

منبع: اوکی صنعت

https://oksanat.ir/blog/7-اصل-در-انتخاب-هدیه-تبلیغاتی/


اصول تغذیه سگ ها

اصول تغذیه حیوانات خانگی از جمله تغذیه سگها همچنان در حال پیشرفت است. نمونه ای از میزان پیشرفت مربوط به همان چیزی است که دامپزشکان ، 30 سال پیش، “همه سگ های گوشت خوارند” می نامیدیم. در یک مطالعه برای سگهای بیمار و در حال مرگ که در حال مراجعه به کلینیک های سراسر ایالات متحده بودند، همگی لاغر، ضعیف، دارای ریزش مو و عدم تعادل متابولیک بودند، به عنوان یک نتیجه مستقیم از خوردن یک غذای کنسرو سگ “تمام گوشت” که در استاندارد های لازم را دارد نتایج جالب توجهی داشتند که در ادامه با آن می پردازیم.

سگ ها همه چیز خوار هستند؟

تقریباً در آن زمان همه فکر می کردند که چون سگ ها گوشتخوار هستند (از نظر فنی همه چیزخوار هستند) رژیم های غذایی “صرفا گوشت” باید بهترین چیز برای آنها باشد! اکنون می دانیم که سگ ها در صورت تغذیه 100٪ گوشت برای مدت طولانی نمی توانند زنده بمانند.

از آن زمان، دانش تولید کننده غذای حیوانات خانگی تغییر کرده و آنها اکنون انواع غذای سگ مناسب فرموله شده را تولید می کنند. همه ما درمورد اینکه ترکیب مناسب مواد در نسبت مناسب برای ایجاد یک رژیم غذایی مغذی لازم است، چیزهای بیشتری یاد گرفته ایم. متأسفانه برای خریدار غذای حیوانات خانگی و از آن بدتر غذای خشک سگ، در سراسر ایالات متحده غذاهای مختلفی وجود دارد که علیرغم آنچه ممکن است ادعا شود، منبع تغذیه ای مناسبی برای سگ شما نیست. برخی در واقع مضر هستند!

آیا غذای مناسب را به سگ خود می دهیم؟

من به عنوان یک دامپزشک اغلب از وضعیت نامناسبی ناراحت شده ام که برخی از بیماران سگ خود را به دلیل رژیم های غذایی با کیفیت پایین که صاحب صادقانه معتقد است مناسب است ، در آن مشاهده می کنم. با حسن نیت صاحب سگ فرض می کند که از آنجا که برچسب غذای سگ “کامل و متعادل” ، “مفید” ، “پروتئین بالا” و غیره را اعلام می کند ، اگر تمام این مقدار تغذیه شده باشد ، سگ آنها به طور خودکار بسیار خوب عمل می کند.

استفاده از پروتئین در تغذیه سگ

به دلیل برچسب زدن مبهم یا فریبنده به غذای سگ، صاحب آن ناآگاهانه رژیم غذایی ناکافی را تغذیه خواهد کرد. و ممکن است دهه ها طول بکشد تا FDA دستورالعمل های دقیق تری را برای تولیدکنندگان غذای سگ دنبال کند تا اقدامات برچسب گذاری گمراه کننده ، مبهم و بعضا جعلی دیگر خریدار را گیج و فریب ندهد. همچنین این مورد در تغذیه نژاد های مختلف نیز متفاوت است مانند غذای سگ هاسکی و غذای سگ اشپیتز.

به عنوان مثال ، من می توانم یک غذای سگ “با پروتئین بالا” تهیه کنم که در آن پروتئین از ماده قابل هضم مانند پر ، پوست یا سم تشکیل شده است. مطمئناً ، سطح پروتئین با تجزیه و تحلیل ممکن است زیاد باشد (و حتی کارشناسان موافق نیستند که فقط مقدار پروتئین “بالا” در یک ماده غذایی چیست) اما اگر دستگاه گوارش سگ نتواند مولکول های پروتئین را تجزیه کند اسیدهای آمینه و سپس آن اسیدهای آمینه را جذب و استفاده می کنند ، رژیم غذایی به عنوان منبع غذایی سگ بی ارزش است!

بنابراین “پروتئین بالا” بر روی برچسب به معنای مطلق نیست. شما باید برچسب مواد را بخوانید تا ببینید آیا منبع پروتئین قابل هضم است.

برای مقایسه قابلیت هضم تقریبی مواد غذایی رایج تر سگ ، به جدول شماره 1 مراجعه کنید. پروتئین سفید تخم مرغ به عنوان معیار مورد استفاده قرار می گیرد ، به این مقدار یک (1) می دهد زیرا بسیار قابل هضم است. سپس سایر منابع پروتئینی از نظر قابلیت هضم با سفیده مقایسه می شوند.

read more

آشنایی با نوار نقاله

سیستم تسمه نقاله در همه دنیا استفاده می شود. بسته به صنعت مورد استفاده از انواع تسمه های نقاله مختلف استفاده می شود. بسته به شرایط عملکردی کمربند ، هر نوع لاستیک نوار نقاله ممکن است از انواع مختلفی از مواد استفاده کند.

تسمه های نقاله که توسط راه صنعت عرضه می شوند، از کارخانه ها و واحدهای تولیدی در سطح جهان تهیه می شوند، و عمده استفاده در ایران، چین و کشورهای آفریقایی است. این به دلیل محل تولید انبوه محصولات است.

به عنوان مثال، تسمه های نقاله بیسکویت ممکن است در انگلستان ساخته شود، اما تسمه نقاله چرخان قالب ممکن است در واقع توسط یک شرکت تولید کننده تسمه نقاله هندی ساخته شده باشد.

مکانیزم تسمه نقاله

مکانیزم نوار نقاله

صنایعی که از تسمه های نقاله استفاده می کنند

صنایع معدنی

صنایع معدنی از استفاده از سیستم های تسمه نقاله برای بهبود کارایی و عملکرد طولانی مدت استخراج مواد سود می برند.

بسته به تجارت معدن خاص، محلول تسمه نقاله ای که استفاده می کنند ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، استخراج مواد پودر فله از سیستم های نوار نقاله پنوماتیک استفاده می کند که با استفاده از هوای تحت فشار فن فشار بالایی را می گیرد و به آن اجازه می دهد تا از طریق سیستم نوار نقاله به صورت مایع مانند مایع حرکت کند.

این سیستم خاص از نوار نقاله کشویی هوا ساخته شده از پنبه و نایلون برای کمک به انتقال مواد استخراج شده از یک منطقه به منطقه دیگر استفاده می باشد.

برای مواد سنگین تر و بزرگتر، از سیستم تسمه نقاله پیوند زنجیره ای به دلیل استحکام بیشتر آهن استفاده می شود. با استفاده از فلز امکان حمل سنگین تر یا تراشه های چوب به مقصد فراهم می شود.

ساخت بیسکویت

در سال 2018 بیسکویت به ارزش 3 میلیارد پوند تنها در انگلستان فروخته شد – واضح است که بازار آن وجود دارد. بنابراین ، تولید بیسکویت نیاز به نظارت دائمی بر کارایی در حین تولید دارد. اینجاست که از تسمه نقاله پنبه ای استفاده می شود.

برای کاهش نیروی کار و ساده سازی فرآیندهای تولید / هزینه ها، از تسمه نقاله تقریباً در تمام مراحل تولید بیسکویت استفاده می شود.

با این حال، از کمربند پنبه ای فقط برای کارایی عملیاتی استفاده نمی شود. نوار نقاله چرخان قالب ، که عمدتا از پنبه ساخته شده است برای انتقال ایمن قطعات خمیر بین تسمه ها و به سمت اجاق برای پخت و پز استفاده می شود. یک فرآیند تصفیه شده برای این کار وجود دارد که اطمینان حاصل می کند قطعات خمیر در این مرحله خرد نمی شوند.

منبع:

https://oksanat.ir/blog/%da%86%d9%87-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%aa%d8%b3%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%85/

کویل آبگرم چیست؟

استفاده از کویل آبگرم در قلب بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی قرار دارد. بیش از سه دهه است که اویل های گرمایشی و سرمایشی در ساخت تجهیزات مختلف استفاده می شود.

ما کویل های گرمایشی و سرمایشی را تقریباً برای هر کاربرد صنعتی یا تجاری تولید می کنیم. سیم پیچ های ما در سه نوع تعریف شده توسط محیط برای انتقال گرما وجود دارند: آب ، بخار و مبرد. علاوه بر این، برای انعطاف پذیری کامل در گرمای زیاد، ما مجموعه ای از باتری های بخاری برقی را نیز ارائه می دهیم.


خدمات تهویه فاتحی در سیتم های کویل ابگرم

ما خدمات تعویض و تعمیر سیم پیچ را در واحدهای موجود هوا یا سیستم های مجاری و یا انواع فن کویل ها ارائه می دهیم. ارائه یک روش مقرون به صرفه برای افزایش عمر کارخانه موجود هوا و نظرسنجی سایت رایگان برای سیم پیچ های جایگزین یا آسیب دیده که نمی توانند از سیستم خارج شوند

با تخصص فنی در زمینه انتقال حرارت برای کلیه محصولات سیم پیچ ما در اینجا هستیم تا در هر مرحله به شما کمک کنیم.

مواد تشکیل دهنده کول گرمایشی و سرمایشی

سیم پیچ های آب برای گرمایش و سرمایش از یک ماتریس از لوله های مسی تشکیل شده است که آب از آن عبور می کند. لوله ها به ترتیبی که بین دو صفحه انتهایی به جلو و عقب می روند، جریان هوا را عمود به لوله ها می رسانند.

این لوله ها از یک آرایه لایه ای از صفحات فلزی نازک عبور می کنند و به آنها متصل می شوند که به آنها باله می گویند. باله ها نیز عمود بر لوله ها هستند، به این معنی که آنها به موازات جهت جریان هوا قرار دارند. هوا بین آنها جریان دارد و انرژی یا از طریق لوله ها و باله ها به آب منتقل می شود یا از طریق پره ها و لوله ها به آب می رسد. این انتقال حرارت در فن کویل سقفی و فن کویل زمینی نیز به همین شکل است.

تمام سیم پیچ های آب در تاسیسات تولید داخل ساخته می شوند و در آنجا حداقل 22 بار گرم در آب آزمایش می شوند.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد انواع فن کویل ها و کویل ابگرم با تهویه فاتحی همراه باشید

منبع:

https://oksanat.ir/blog/کویل-آبگرم/

آشنایی با هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن جزو سنگ شکن های ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به استفاده های بیشمار آن بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است. این سنگ شکن مخروطی دارای یک صفحه آویز دو طبقه یا یک طبقه (با استفاده از طبقه بالا به عنوان یک عرشه شکن) به صورت کاملا جدا شده و مستقل ارائه می شود. سنگ شکن هیدروکن می تواند بدون استفاده از تجهیزات بالابر اضافی جدا و متصل شود ، از این رو دارای قابلیت های چند منظوره به عنوان یک یک سنگ شکن مخروطی بسیار کارآمد و مفید است.

با دستگاه هیدروکن شما از تکنیک های خرد کننده شکل مکعبی (CSC) که توسعه داده شده است، بهره مند خواهید شد که به شما کمک می کند تا مواد با شکل عالی و کیفیت بالا، همراه با تحرک ارائه شده توسط شاسی ردیابی، تولید کنید.

سنگ شکن مخروطی هیدروکن در قلب این دستگاه قرار دارد. این قطعه پیشرفته خردایش مجهز به سیستم هیدروست است که با ارائه توابع ایمنی و تنظیم تنظیمات کاربر را در درجه اول قرار می دهد. علاوه بر این، سیستم تنظیم خودکار تنظیمات نه تنها تولید را برای شما بهینه می کند بلکه سایش، وقفه ها و خرابی ها را به حداقل می رساند.

هر کدام از قطعات هیدروکن یک واحد همه کاره و بسیار پربازده است. این مخروط با شش اتاق خردایش مختلف و تعدادی تنظیم مختلف بوش ارائه می شود که آن را به گزینه ای ایده آل برای طیف گسترده ای از مشاغل خرد کننده تبدیل می کند. این دستگاه از یک موتور 261 کیلو وات (350 اسب بخار) و یک سیستم درایو مستقیم با بهره وری مناسب برای اطمینان از حداکثر ظرفیت تولید و انتقال حداکثر نیرو استفاده می کند که میتواند برای سنگ شکن ماسه ساز نیز مورد استفاده قرار گیرد..

مزایای سنگ شکن هیدروکن

باتری و مخزن DEF برای دسترسی آسان تر جابجا شدند
در پشت آسترها نیازی به پشتیبانی سنگ شکن نیست که به دستگاه سنگ شکن اجازه می دهد بلافاصله پس از تعویض آستر کار کند.
استفاده مستقیم از طریق کلاچ با هشت تسمه محرک SPC برای اطمینان از حداکثر بازده سوخت و تحویل نیرو.
سرعت سنگ شکن متغیر از طریق دور موتور برای دستکاری درجه بندی محصول نهایی.
حداکثر اندازه تغذیه تا 185 میلی متر و قادر به حداکثر 220 تن در ساعت در تنظیم بوش بزرگتر.
اکنون به سیستم نظارت از راه دور My Fleet مجهز شده است تا به بهینه سازی عملکرد دستگاه شما کمک کند.
صفحه آویز دو طبقه یا یک طبقه اختیاری که بدون نیاز به تجهیزات بالابر اضافی کاملاً قابل جدا شدن است.
همچنین در این محدوده سنگ شکن سیار هیدروکنک Sandvik QH441 قرار دارد.

read more